Jordi Pujol i Anna Otin coincidiran amb la directora el pròxim dia 28 de novembre a les 19h a @ciclegaudi
Carla Simón i els protagonistes d’Alcarràs, Jordi Pujol i Anna Otín que interpreten al Quimet i a la Dolors, es trobaran aquest mes de novembre en una altra entrega del Cicle Gaudí Online. La iniciativa creada l’any 2020 es va reprendre aquest 2022 amb l’objectiu d’acostar als espectadors la realitat cinematogràfica del territori i pal·liar la manca de presència d’equip a les sales durant les projeccions de la pel·lícula dins el marc del Cicle Gaudí.
La directora i tots dos actors es trobaran el pròxim 28 de novembre a les 19h en una conversa en directe des de l’Instagram del Cicle Gaudí (@ciclegaudi) per poder donar a conèixer el procés de treball que hi ha darrere d’una de les pel·lícules més taquilleres d’aquest any.
Després del seu triomf a la passada edició de la Berlinale i la seva recent pre-candidatura als Premis Oscars i nominació als Premis de Cinema Europeu, la pel·lícula del mes de novembre de la xarxa estable de cinema català segueix omplint sales i ja ha penjat el cartell de sold-out en alguns dels mes de 100 municipis que formen part del projecte.
Carla Simón, Jordi Pujol i Anna Otin us esperen el pròxim dia 28 de novembre a les 19h a l’Instagram del Cicle Gaudí (@ciclegaudi) per parlar de la pel·lícula Alcarràs i respondre totes les vostres preguntes.
Us hi esperem!